Medeltida bröllop!

 
Jag i min "häst och vagn" innan bröllopsceremonin, samt Alex med sin röda kappa.


Mona & Teo som byter ringar. Ceremonin skedde på en äng i ett soligt och friskt väder.


Det blev mycket kärlek & tårar under dagen! Teos och Mona kärlek är mycket vacker och äkta!


Efter en vacker ceremoni och vackra tal till varandra! Alla hade medeltida kläder. Till en början var det obekvämt att ha medeltida kläder, men man blev van! 


Istället för att kasta ris blåstes det bubblor!

På bröllopsfesten var det många tal och mycket spex, mycket underhållande! Måltiden var en köttbuffé! Jag blev så mätt så! Detta var ett bröllop jag aldrig kommer att glömma. Det är bra med temabröllop för de blandar man inte ihop med andra bröllop man varit på!

Önskar Teo och Mona ett långt och lyckligt liv tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0