Wildmark

I lördags klockan 9.45 träffade jag upp åtta andra personer ->"vildmarksgruppen". Vi åkte buss upp till Bergslagsleden och påbörjade en vandring. Totalt blev det 20 kilometers vandring innan vi kom fram till en liten sjö med vindskydd. Sova var hur skönt som helst! Den friska luften och en sovsäck som faktiskt var varm! Dagen efter gick vi 10 kilometer och sprang sedan för att hinna med bussen tillbaka till Örebro. Det var trevlgit att gå; titta på svampar, ormar och stanna till och äta/fika. Samtidigt var det väldigt jobbigt för underlaget var ojämt och det var högt tempo. Jag älskade att sova utomhus dock (utan tält) - mitt i naturen alltså! Vill göra det igen!  

Om jag skulle vara med i expedition Robinson skulle jag nog vara den som gömmer sig i skogen och låtsas arbeta medan alla andra får göra jobbet, eventuellt hacka lite palmhjärta eller sköta köket ;)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0