Dansdag!

Igår fyllde Maria-Theresa (Maite) i min korridor 21! Hon fick en plånbok och ett armband från Egypten av mig! Gick även på en överraskningsfest för henne sen på kvällen! Utbytesstudenterna skulle på krogen för att Marcus Schenkenberg var där och dansade! Jag följde inte med eftersom på dagen hade jag tagit en morgonpromenad med Malak, haft föreläsning, kört axlar med Jonathan, gått på spinning och sen kört armar med Malak (alltså var trött)! Hade jag bestämt att löpa med Thomas klockan 08.30 på morgonen efter (vilket jag precis har gjort).


Spanjorer och några tyskar som jag firade chican i grönt tillsammans med igår!

Idag blir det dans, i flera timmar (det är intensivkurs):

11.00 LA Salsa, Nybörjare (vån2) – Salsa Cubana, Fortsättning/medel (vån1)
12.00 LA Salsa, Fortsättning/medel (vån2) – Salsa Cubana, Nybörjare (vån1)
13.00 Bachata, Alla
14.00 PAUS
14.30 Chachacha, Alla
15.15 Rueda, Alla
16.00 Shines/styling, Alla

Sedan ska jag hem och äta och förmodligen på en inflyttningsfest i stan. Min cykel har fått punktering så nu måste jag promenera överallt istället! :P Det tar extra tid alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0