En glad överraskning!

Ja, en riktigt glad överraskning :D

Om man söker utbyte i Hong Kong fanns en chans att få ett stipendie. Vi blir då ihopparade med en person från Hong Kong och man får söka stipendiet tillsammans! Man får då en summa på 3200 Euro för sitt utbyte! Jag fick mail idag om att jag är utvald. Jag har ju pluggat 8 eller 10 terminer på Örebro Universitet (beror på hur de räknar) och dessutom har jag läst dubbelt i 2 år. Jag antar att jag har mer poäng än de andra studenterna. Så jag och två andra får stipendiet om vi och våra kinesiska matchningar fyller i allt och skickar in i tid. Man kan ju bara hoppas det! Jätteroligt :)


Jag och syrran i Hong Kong för några år sedan! :)

Hoppas lite vänner vill komma och hälsa på när jag är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0