En Vanlig Tisdag

Idag är det hård träning på schemat!

Precis kört rygg-axlar med Jonathan. Tog mycket och är riktigt trött i kroppen nu!

Ska cykla in till stan nu och promenera med Herberth och hans son Vincent! Sen blir det ett gympass lett av Robin, tillsammans med Malak!

Får se hur många timmars träning det blir idag men jag beräknar att det blir cirka fem timmar :D Tänk hade man orkat och haft tid till det varje dag :) Då hade man varit stor och stark!

Förresten, så fick jag VG på organisationspsykologitentan :)

"Jiha"

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hörde av J att du va stark i mark idag, vad roligt :D Själv blir jag rundare och rundare och tränar nästan aldrig på gymmet längre :P Men så länge bebisen har det bra så..

2012-04-03 @ 18:29:17
URL: http://blogg.mama.nu/sarthan/
Postat av: Anonym

Ja, du ska bli rundare och rundare ju :) Idag är det skönt med träningsvärk! Hm... kommer inte in på din bloggadress, kan du skriva den igen ?

2012-04-04 @ 09:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0