Klant!!!

Imorse blev det en löptur med Thomas, sen var det föreläsning. Kom hem och sov i två timmar innan jag gick in till stan och mötte upp Sara och Malak för att gå på konsert i St Nicolakyrkan. Det var studentsångarna som hade konsert, med bland annat Simon and Garfunkel-musik.

27:e och 28:e är det Campus 48h, då är det fest i 48 timmar och på kvällen så kommer Timbuktu, Maskinen och lite andra artister. Idag köpte jag två biljetter á 250 kr styck till mig och Malak, hann tappa bort den ena biljetten och hade då bestämt att jag inte tänker gå, för jag vill inte lägga ner 500 kr för en biljett! Malak sa att hon kan ge mig 100 kr och Sara sa att hon kan ge mig 50 kr. Först var jag anti (av principskäl - "bestraffa min slarvighet"). Men sedan mjuknade jag när jag tänkte att Malak också får betala 350 kr för den nya biljetten. Ja, det var snällt av dem!

Idag när jag promenerade till stan så tänkte jag på hur jag skulle se tillbaka min tid som "Student I Örebro". Det finns faktiskt inget att klaga på! Har gått en drömutbildning, rest väldigt mycket under studietiden och på somrarna mellan, träffat många personer och fått många fina erfarenheter av olika slag. Ja, jag är faktiskt nöjd med livet och det som varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0