partydag 2

Igår tillagade jag en lammstek och bjöd Malak, Dennis & Maite på den! Det blev riktigt gott! Marinerade den ett tag först med vitlök, lök, olivolja, citron, salt och peppar. Sedan fick den vara i ugnen i ett speciellt omslag i två timmar. Till kokade jag potatis och gjorde en god sallad. Till efterrätt blev det sojaglass med banan och nötter. Det var också riktigt gott!

Efter måltiden blev det en lång nap, sen åkte jag och Malak in till Frimis. Vi ställde oss längst fram för att se Timbuktu. Jag klarade det ett tag, men folk var som apor och tryckte, knuffades och man fick armbågar i huvudet och jag fick panik och drog mig ur folkmassan. Timbuktu är bra och har mycket utstrålning. Vi gick ganska direkt efter Timbuktu till McDonalds och åt hamburgare och pommes frittes. Min vän Ata och några andra joinade oss där och kvällen avslutades lite socialt och trevligt.

Idag, ska jag och Teo cykla till Kumla på våra nya cyklar. Ska bli riktigt nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0