Snö i Örebro!

Ja! I Örebro så snöar och regnar det! Idag är det inga föreläsningar på schemat så jag har hunnit ringa viktiga samtal, tvätta och plugga. Konstigt nog kommer det upp massa idéer på vad jag behöver göra (istället för att plugga), till exempel att uppdater bloggen.

Sedan blir det spinning-puls och gym med Malak och klockan 22.00 ska jag se på Karatefylla på kanal 6. Det är väldigt ocensurerat och galet!

Har precis fått mitt PADI Open Water dykkort på postlådan :D
Från vattenytan efter avklarade dyk och uppgifter man behövt utföra under vattnet, klarad teori och allt...till båten och jubel då jag fick mitt dykcert:




Hassan Abdelmalek som ägde dykcentret var den som var nere med mig under ytan under sista dyket! Det var till han och mig som en flock på 15 delfiner kom och lekte och simmade runt oss. Det var riktigt coolt! I dykvärlden så är ett "ok" det tecknet som Hassan gör. Vilken miss av mig att göra ett V-märke istället! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0