Alltid redo för gymet, aldrig redo för krogen.

Igår blev det armar och spinning, träning är livet :)

Idag blir det vilodag, det behöver man också! Cornelia och Anders ska cykla runt Hjälmaren, men jag tar det lugnt idag och tar en tur med Teo till Kumla imorgon istället :)

Sedan skulle vi på frimis och se på Maskinen och lite andra band; jag, Malak, Sara och Elin. Märkte att jag hade glömt mitt leg och jag hade bara gymkortet med mig, så jag kom inte in! Malak vände också då och vi åkte hem och gick på den lokala puben på min gata (Bryggan). Sprang på Ata, han hade ingen biljett så han fick mitt armband. Det är som att någon kraft styr mig och inte vill att jag ska gå på Frimis...först tappade jag ju biljetten så jag fick köpa en ny, och sen kom jag inte ens in. Det är konserter ikväll också så vi ska dit och se Timbuktu.

Frimis, var dessutom jättedrygt: massa fulla jobbiga människor och jättedryga, otrevliga och ohjälpsamma vakter som bara vill hävda sig själva, för de inte är poliser. Ville nämligen få Malak till de andra personerna (som försvann in) men de var extremt ohjälpsamma så Malak fick följa med mig hem istället.

Jag kom på ett nytt ordspråk utifrån denna upplevelse:

ALLTID REDO FÖR GYMET, ALDRIG REDO FÖR KROGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0