Ny produkt till sortimentet

Igår fick jag en ny produkt i mitt bareMinerals-sortiment. Det är riktigt bra produkter och denna ska bli spännande att testa:

Den är ett slags pulver som man löser ut själv med vatten och sen kan man ha den som skrubb 1-2 gånger per vecka. Denna 3-i-1 rengöring/peeling/mask i pulverform aktiveras tillsammans med vatten. Med en koncentrerad formula av ActiveSoil Complex som exfolierar samt kaolin, grönt te, vitamin E och Aloe Vera som vitaliserar, minimerar porerna samt ger huden en lenare och klarare textur med naturlig lyster.
 
Ska testa och se :)
 
Andra produkter jag har inom bareMinerals är: cleanser, hudkräm, ögonkräm, mineral foundation, mineral blusher, mineral veil, primer, mascara, blemish remedy och deras fantastiska sminkborstar samt ett schampoo till borstarna så man kan ta väl hand om dem! Bästa julklappen till mig är just allt inom bareMinerals-sortimentet! Undrar hur mycket sånt det finns i Hong Kong! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0