Helgen som gick!

Ja, under helgen hann jag med en hel del, samtidigt som jag softade :)

- Se melodifestivalen med Malak & Viktor i Vivalla, inkluderat mycket god middag som Viktor lagade.
- Klippning, jag har klippt bort det slitna håret nu och har en liten lugg.
- Fika med Mårten, som för övrigt bor i Uppsala, men var här på besök.
- Ett spinningpass, ett gympass och ett CXWORX (ett intensivt pass för magen)

Melodifestivalen då, jo. Jag tycker att "Dead by April" var bra, hårdrocken. Loreen var bra om man blundade, tror det är en låt som kan fastna i huvudet. Dock hade jag hellre sett Thorsten Flinck gå direkt till final!

Idag fyller en god vän år, så jag ska dit med munkar och kanelbullar så kan vi äta det och dricka te! Sedan blir det spinning och gym på det! Varit seg och trött hela dagen, men det kanske är för det är måndag. Men ändå produktiv då jag varit i skolan nästan hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0