Universums krafter

Ikväll åkte jag hem till Teodor och Mona, familjen Aspman-Ek alltså! Vi åt middag tillsammans: kyckling med citron och apelsin, ris och mangochutney, sen fick Teo en massage på 1,5 timmar, sen såg vi på spåret, sen spelade vi 500, förlorade. Efter det började Mona & Teo prata om en resa de ska göra, till Egypten - Hurghada. Vecka 12. De har en lägenhet för 4 personer men var bara 3, så de undrade om jag ville joina... efter en kort stunds betänketid så jaaa... klart jag vill :) Missar en vecka i skolan, en hel delkurs - har en jättekort delkurs då. Men jag tror jag kan fixa den ändå, i värsta fall på en omtenta. Missar en handledning också. Men måste ha något att se fram emot för att bli motiverad till att plugga och existera :) Så... detta kom helt perfekt!!

Ibland när livet står stilla så kommer saker till en, istället för att man ska jaga dem. Som idag, hittade jag en lapp om att vara hårmodell och få håret färgat endast, samt fick jag ett erbjudande om en Egyptenresa. Jag tror att universum på något sätt vill att jag ska röra mig och göra saker. Om jag inte skapar detta själv så kommer det till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0