3 dagar på en tourbus

Kallt var det men fick se stora delar av New York! Eftersom det är så mycket traffik i NY så rekommenderar jag att man inte tar en tourbus, utan åker subway överallt till de olika ställena. Dock är det positivt med tourbus för att man får information om staden, om det är en bra guide!


Mössan på bilden har jag tappat någonstans i NY!


Gata i NY


En kyrka i Harlem! Harlem har haft dåligt rykte, men är en ok stadsdel nu!


Gula taxibilar ÖVERALLT!


Åkte också till Brooklyn med bussen och frös jättemycket!! Denna bilden är dock centralt i NY!


In ett finanshus :) Både den nya mössan och halsduken glömde jag i NY. Men som tur är, så är Teo och Mona där och kan ta hem grejerna till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0