dan efter nyår...

...så träffade jag min goda vän från Argentina-tiden: PILANI!



Det var ett kärt återseende och det är riktigt kul att jag lyckats träffa tre personer som jag umgicks med i Argentina sedan jag var där! Kris i London och Pilani och Lindsey i New York. Jag och Pilani vandrade runt i Central Park och snackade om livet bara :)

Efter det så var det sista dagen i New York. Då tog jag, Waldemar, Teo, Mona och Rey en lunch på ett ställe med "naturlig" mat :)


Teo, Mona, Walle & Rey... i väntan på att vi skulle få bord!


Vid förrätten, i väntan på mat!


Mona och jag... vad pratar vi om egentligen? :)

Sedan körde Rey mig till flygplatsen och hem till Sverige jag for! En dag i Örebro, sen åkte jag ner till Skåne några dagar :)

Så, nu har jag visat det mesta från min New York-resa. Det kommer kanske nån mer grej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0