En vanlig dag!

Idag har jag gjort ett TOEFL-test, för att eventuellt ta en termin utomlands. Ja, iallafall ha det som en möjlighet eller reservplan. Vi får se när det närmar sig vad jag beslutar. Men det lutar åt äventyr på något sätt för min del. Äventyr och resor är jag! Jag är äventyr och resor! Inte lugn och vardag. Kanske någon dag kan jag bli det, det vet vi inte än!

Efter det fixade jag skolgrejer och sedan fick jag prata med min nya handledare inför korttidsterapi (behandling mot fobier). Jag blev riktigt pepp på det uppdrag jag ska genomföra. Så pepp att jag flyger genom taket!! Det är kul när vardagen bjuder en på små gnistor!

Ja, på kvällen nu så kom Teo på spontanbesök och åt med mig och läste i mina böcker lite. Det var trevligt :) Jag kände för att umgås med någon som jag inte umgåtts med på ett tag, som jag ändå räknar som nära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0