Kläder 1

En vän önskade att få se lite plagg jag köpte i New York. Jag visar några nu och sen kommer fler:


Ett mycket viktigt inköp som jag kommer ha glädje och nytta av hela livet är Fjällrävenjackan och fjällrävenryggsäcken! Jackan är så himla bra, kommer aldrig frysa!!


Köpte en skjorta av märket Superdry. Köpte även en svart kjol som man kan ha till allting :)


Roxy, supermysig tröja! Varm och go :) Jag kan bo i den! Jag skulle vilja köpa hela den butiken för där fanns så mycket mysigt :)


En pingvintröja där det står What's Up samt ett par gympabyxor som jag köpte i en souvenirbutik. De i affären sa att de är till för killar men jag insisterade att jag ville ha dem! Tjejvarianten var jättetighta och hade texten I love New York på rumpan. Haha.


Jag köpte en "DKNY Cozy" som man tydligen kan göra MINST 12 olika tröjor av! Jag borde ta en heldag och öva mig, för just nu är jag för lat och använder den aldrig istället. Men den är ju grym egentligen!!


Ett mjukismåste för en som älskar mjukisar!!!


Haha, det är bara en röd t-shirt, men den är gjord av Hampa, så den är jättemjuk och skön!!!
Den andra är en tröja av Banana Republic som mest är skön :)


Denna tröja är grön framifrån, men guldig och hålig bakifrån. Jag tyckte den var cool!


Ett schysst plagg från GUESS!

så... det kommer mera ... :P Haha, sorry, jag är ingen proffsfotograf eller stylist. Men nu får ni se på ett ungefär hur kläderna ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0