New Years in New York

Vi började förbereda oss hemma hos Waldemar. Även Lindsey som jag träffade i Argentina kom över!




Jag trivdes mycket bra i 20-talskläderna!

Sedan åkte vi till en restaurang i Brooklyn; Teo, Mona, Waldemar, Maria, Niklas, Frida, Ray & Lindsey. Jag åt något slags veganskt :)


Här passade vi på att ta en bild medan alla var samlade.

...sedan gick vi vidare till ett ställe som heter Galapagos. Vi var ungefär 18 personer som satt på en ö, vi hade vår egen bartender som servade oss fram till 01:00, i priset ingick nämligen "open bar". Det var nyår så många i sällskapet öste på rejält! Det var även en Burlesque-show, med dans, konsert och akrobatik.


Här är den fantastiske Waldemar! På grund av hans inbjudan var jag, Teo, Mona, Frida & Niklas i New York och fick vara med på massa roligheter!


Ray, Mona, Teo!


Niklas firar nyår!


Dans!


Ingen trodde sina ögon när denna kvinnas stora dräkt flög av och vi såg att det var en gravid kvinna!


En stark akrobat


En orkester som var riktigt cool som folk började dansa till!

Det var fler nummer och partyt fortsatte mellan de olika små showerna!

 
Teodor och jag i en dans!

När klockan skulle slå tolv så släppte de ner en "mänsklig boll".



SEN VAR DET ETT NYTT ÅR!!! GOTT NYTT ÅR FOLKET!!!!


Bröderna Teo och Walle, och Frida!


Teo och Frida dansar loss rejält till det nya året!


Mona & Ray tar det lugnt i soffan!


Publiken tog över scenen och gjorde den till dansgolv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0