NEW YORK!

New York var jättekul! Första dagen åkte jag, Frida och Niklas till ett stort outlet och jag handlade massa märkesgrejor. Shoppade en hel del i city of NY också! Det jag var mest nöjd med var produkter jag köpte från Bare Minerals. Det är smink som är så bra för huden att man till och med kan sova med det! Jag köpte ett starter kit och sedan lite småsaker till. Är intressant och roligt med hudvård!!

Sedan åkte jag på THE REAL KRAMER TOUR Med den riktige Kenny Kramer! Kenny Kramer är personen som Cosmo Kramer är baserad på. Jag fick veta jättemycket insider stuff om karaktärerna och serien och det var faktiskt en av de bästa turerna som jag åkt på i hela mitt liv.
 
Kramers buss. Tom's Restaurant, där Jerry, Elaine, Kramer och George brukar äta speglas i fönstret!


Jag och the real Kramer utanför "Soup Nazi". Ett Seinfeld avsnitt avbetar detta.

Efter Seinfeldturen åkte jag till Queens, för att fira julafton med Waldemar, Ray, Frida och Niklas. Det var en riktigt mysig julafton med ett stort julbord som gänget hade förberett medan jag var på Kramer-tour!


Frida och jag innan julmiddagen! Vi åt och hade trevligt, tittade på Kalle och sedan öppnade vi julklappar! Sedan kom Waldemars kompisar över på julfest men då somnade jag :)

Efter julafton gick vi till Rockafella Center och då sprang jag på ROBIN MYTE! Lina Mytes lillebror!!!

...fortsättning följer... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0