I Sydney

Efter 35 timmars resa, anlande jag och Malak till Sydney. Lite trubbel pavagen, sa som att jag inte hade nat visum (trots att jag betalt for det) sa jag holl pa att fastna i Kina... men det loste sig tillslut. Dessutom var resan langre an jag trodde och hade tittat fel pa en dag, sa Rod var pa flygplatsen den 6/6 nar vi i sjalva verket kom fram den 7/6. Ar ju ganska impulsiv och laser saker snabbt och slarvigt.

Bor hos Rod, och hans kusin Kristian. Jobbade med Rod pa lyxkryssaren. Lina och Johanna bor en bit bort men kommer over sa fort de kan. Vi har mest vilat, umgatts och tagit en city tour.

Idag tar jag och Malak planet (tillsammans med Bea fran lyxkryssartiden) till Cairns. Dar kommer det bli jattemanga aventyr, ska bli superskoj! Rod kommer om en vecka och han och jag ska dyka. Kansk dyker Kristina oksa upp!

Har aven hunnit traffa en tjej fran Hong Kong som ska plugga i Orebro i host. Hon och jag soker ett stipendie tillsammans och av en slump var bagge i Sydney, sa vi bestamde oss for att ta en fika.

Ar mycket nytt och manga nya intryck just nu! Kanske kan uppdatera lite ibland och slanga in lite bilder... >) I'll try my best :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0