MALAK 26!

Igar fyllde Malak 26 ar! Hon var fin som en princessa pa sin fodelsedag!



Vi borjade dagen med en aggfrukost, som Rod tillagade. Jag och Malak akte sedan in till Sydney centrum for att mota upp Lina och Johanna! Vi gick runt i China Town, pa en marknad. Hittade en hel del souvenirer som jag ska pressa ner i min vaska :) Malak plockade sina ogonbryn pa en salong och vi at lunch pa en foodcourt. Sedan akte jag och Malak hem. Kopte en citronmarangtarta till Malak! Vi gjorde oss i ordning litegrann. Bea trillade in, med muslibars och cupcakes till Malak, Lina & Johanna kom aven dit, sen var Cristian och Rodrigo ocksa dar. Lite senare kom Jason. Vi at tarta och kakor, gav Malak presenter, sjong for henne och hade det valdigt trevligt.


Bea & the cupcakes!


Rodrigo spelar fodelsedagssangen. Cristian (Rods kusin) sjunger med.


Jag, Bea och Rodrigo. Vi jobbade ihop pa ms Rotterdam for sju ar sedan!


Johanna, Malak & Lina. De gick alla i samma klass, men Lina och Johanna tog sedan ett uppehall for att ha sin psykologpraktik i Australien. De ar ju den egentligen anledningen till att jag och Malak akte till Sydney! Det har varit jattekul att traffa dem igen och catcha up!


Jag, Malak, Cristian, Bea, Rodrigo och Johanna!

Efter hemmafesten gick jag, Lina, Malak och Johanna till en klubb i centrala Sydney som heter Establishment! Det var langesen jag gick pa klubb och det var intressant att se en australiensisk klubb och hur atmosfaren och stamningen ar dar! Folk ar trevliga och valdigt sociala! Vi at en riktigt god kebab pavagen hem!

Malak fick fira sin fodelsedag i 33 timmar alltsa. Dagen borjade nar den borjade har i Australien och slutade nar den slutade i Sverige!

Imorgon, tar Bea med oss pa ett wildlife zoo! Man kan klappa och mata koaler, kangurur och andra djur dar! Sedan ska vi till Bondi Beach, dar har Rod ett gig. Han fragade om Malak ville sjunga med honom, sa de tva ska sjunga tillsammans! Hon sjunger superfint! Jag ska ta bilder och uppdatera er!

Ha en fin helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0