Wildlife park & gig

Igar lamnade jag och Malak Newtown tidigt for att mota Bea, som tog oss till en wildlife park!


Dar fanns manga australiensiska vilda djur och man kunde klappa flera av dem! Min favorit var vombaten!


Detta ar en vombat!


Bea, jag och Malak och nagra sma kangurus


Fanns aven mina favoriter pa plats! Ormar :D

Efter the wildlife park akte vi till Bea och gjorde en Barbie, alltsa BBQ! Blev lamm bland annat! Rktigt gott och trevligt!

Pa kvallen var det en spelning. Rod spelade pa en restaurang. Malak hoppade in och sjong tva latar. Johanna och Lina var ocksa dar och stottade. De var riktigt duktiga! :) Agaren till restaurangen undrade om Malak bor i Sydney for att hon skulle kunna kora fler gig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0