7,5 km!

Har precis kutat 7,5 km med Thomas, på 45 minuter och 550 kalorier förbrända, 9,35 i medelhastighet...ungefärliga mått! Thomas har run keeper, jag funderar på att skaffa internet till mobilen så jag också kan mäta mina prestationer lite mer. Kändes riktigt bra att springa 7,5 och jag kände att jag skulle kunna ta en mil! Innan jag åker till Avesta, Stockholm och Australien tänker jag springa en mil!

Körde även rygg och axlar på gymet med Jonathan idag, det gick bra. Jag tog 62,5 kg sista setet av marklyft och jag vet att jag kan ta mer (kör 3x12). I bänkpress har jag också ökat, tog 32,5 kg i sista setet (kör 3x12). Det är kul att öka, det märks på kroppen också att jag börjar bli starkare :) Men nu kommer en sommar utan tillgång till träningsredskap på samma sätt så nu får jag träna det som går, eller ta en träningspaus, men det går inte, för det är så roligt när man ökar och blir bättre...

Är i Örebro en vecka till, sedan är planen följande:
- På lördag åker jag på födelsedagkalas hos Blerta!
- På söndag åker jag till Kawa och han ska fixa mitt hår och vi ska umgås, förhoppningsvis kommer Polis-Lisa!
- På måndag ska jag på Gröna Lund med Alex
- På tisdag åker jag och Malak till Australien!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0