Hemfjärden runt

“When I look back on all these worries, I remember the story of the old man who said on his deathbed that he had had a lot of trouble in his life, most of which had never happened” -Winston Churchill

Idag ska jag och Teodor cykla Hemfjärden runt! Det är därför jag har vaknat klockan sju en lördag, eftersom vi ska komma iväg vid 8! Sedan ska jag gå med Malak på stan för att fixa med grejer inför Australien och efter det kommer jag behöva plugga, städa mitt rum och se Eurovision Song Contest i min korridor :) Bestämde mig för en hemmakväll eftersom jag inte orkar röra mig någonstans och har varit väldigt trött på sista tiden och behöver slappa och minst plugga några timmar varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0