Jag är trött!



Så trött kanske?

Det är slutet av terminen (terminerna eftersom vi inte har något juluppehåll) och jag är jättetrött (och lite uttråkad), jag behöver byta miljö!! Alltid samma känsla före sommaren och då man verkligen får chansen att byta vanor och mönster.

Idag kom beviset på hur trött jag är/var. Sprang på rullbandet, blundade av tristess/trötthet ... och trillade av! Lyckades dock rädda mig på kanten på nåt konstigt sätt så jag inte blev skadad i alla fall. Sista terminerna på psykologprogrammet är tuffa och dessutom har jag ju ett jobb vid sidan och aktiverar mig ganska mycket i allt möjligt. Har dock vilat och sovit hela helgen, så det har varit skönt. Men nu är jag SLUT! Vill nog mest byta miljö. Slappar jag blir jag ännu mer slapp... nu miljö, I need it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0