KLUMPIG DAG!

Idag har jag varit extremt klumpig. Mycket att tänka på kanske!

1. Slog sönder en jättebra mugg.

2. Tappade en avocado från mitt fönster på andra våningen. Kollade på den på marken men den var halvt hård och halvt mosad och jag var påväg och kunde inte ta med den kletiga avocadon i väskan.

3. Tappade mobilen i vasken så högtalaren gick sönder. Nu kan jag bara prata via headset. Kanske inte gör så mycket eftersom jag ändå inte tycker om att prata i telefon. Dock är det ju bra att ha en funktion om man nu vill prata i telefon.

Annat kul som hänt idag då...

1. Fick ett smycke, en ängel, av min patient! Blev väldigt rörd.

2. Var på middag med Malak och Rolando hos Jorge. Det blev Arroz con Pollo, en peruansk måltid - ris och kyckling. Med sojaglass till efterrätt.

3. Kört ett grymt armpass med Jonathan.

4. Min namnsdag! :) Den enda som kom ihåg den var Jenny och det blev jag väldigt glad för!

5. Fick göra Alex glad genom att köpa ett MAX-mål åt honom.

Ja... så bra grejer överväger ändå dåliga idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0