IASP Dinner!

Igår var det adjö-middag för de internationella studenterna: Det var en stor buffé på ett lyxhotell i Hong Kong! God mat och många utbytesstudenter. Dock ville fler komma än vad det fanns plats för så det var lite bråk. Tidigare år har aldrig så många varit intresserade att gå. Efter middagen åkte jag, Manca, Sophie och Katri hem och tittade på en film, sen övernattade jag hos Sophie eftersom hennes rumskompis aldrig är där. Nu sitter vi och pluggar tillsammans: Har ungefär bara två veckor kvar i Hong Kong innan resandet börjar! Jag ser slutet i Hong Kong! Väldigt sorgligt. Ett år vore trevligt. Kommer nog bli många tårar innan jag åker härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0