Tentastress

Snacka om tentastress! Nu är det snart dags för tredje tentan denna veckan! Jag håller på att fixa med ett papper som man får ta med sig dit...och slänger in ett blogginlägg samtidigt! Men det är verkligen hektiskt, men jag koncentrar mig urdåligt. Kanske för jag tänker på andra saker, så som en uppkommande psykologexamen mycket snart! Sen jag och Teo var lärare på stresskursen har jag gjort saker och ting utifrån "good enough"-perspektivet, vilket ibland kan vara stressigt eftersom man blir rädd ifall det räcker hela vägen! Men idag är det en tenta i kulturell psykologi! Den kursen har jag njutit av hela terminen!

Ha en bra dag! Efter morgondagens tenta åker vi till Guilin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0