Thailand del 1

Jag gör tre inlägg om Thailand eftersom vi kan dela in resan i tre delar! Först anlände jag och Christoph till Bangkok, vi tog en taxi i två timmar till staden Kanchanburi, där vi gick runt i staden, det var 42 grader varmt och ingen vind. Det kändes som jag hade feber, det var så himla varmt, jag mådde inte bra i den värmen! Men vi besökte River Kwai-bron och undersökte staden, åt mat :)

På kvällen kom även Saana & Elias från Bangkok, tillsammans åkte vi på tur dagen efter: vi besökte Erawan vattenfall, red elefant, åkte bambuflotte och åkte på en dödlig järnväg. Hade en riktigt bra dag! På kvällen var vi riktigt utmattade, vi bestämde oss för att vi ville ha en strand och åkte därför till Hua Hin!

Lite bilder från Kanchanburi:

Stället där vi bodde, utan AC. Men inga problem för mig, jag gillar det varmt!
Bambuflotten! Vi fick hoppa av och simma i vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0