Thailand del 3

I Bangkok fick vi bo på hotel River heaven helt gratis, eftersom det är där Daniel bor!
 
Daniel och hans kompis Robert tog med till den mest kända backpackergatan i Bangkok där vi handlade lite och sen besökte en pub och en nattklubb. Det är så extremt billigt i Bangkok, jag köpte några klänningar!
Dagen efter turistade vi! Vi såg mest the grand Palace och området vid hotellet...vi hänge i poolen ett bra tag också, riktigt skönt! Min kamera fick sand i sig i Hua Hin och fungerar inte längre, men jag hoppas att den går att laga, annars får jag köpa en ny. Får förlita mig på alla andras bilder tills vidare!
Lite turistbilder:
Daniel, jag och Christoph på en båttur på kanalen i Bangkok!
Det enda minuset jag upplevde var att all mat innehåller fisk och skaldjur, det är dåligt för mig, men förmodligen inte för de flesta andra! Annars kommer jag definitivt kunna åka dit igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0