Visa

Idag ska jag och Sophie åka till Wan Chai för att fixa visum till Kina! Jag kommer åka dit två gånger så det blir dubbelentréer!

Först blir det till Guilin, som är den vackraste platsen i Kina, sägs det:
Ska hit sista helgen i april! Har två papers som ska in veckan efter så det blir väldigt stressigt! Men har inte någon annan tid för detta! Måste passa på!
 
Den andra resan blir till Peking 3:e-9:e maj!
 
Sen verkar det som att det blir en helg i Hong Kong, sedan några dagar i Vietnam och några dagar i Sydkorea! Måste boka och kolla upp alla detaljer.
 
Strax ska jag hålla en presentation om psykopater, som är 20% av betyget. Är inte så värst förberedd, men efter att ha gjort en kandidatuppsats om ämnet så har jag lite fakta med mig i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0