Nästa resemål

Den 16:e mars ska vi åka till Kina, till Szechuan och gå på SPA. Över påsk, blir det Thailand! Anledningen är dels att min gamle vän Daniel jobbar som reseledare i Bang Kok! Vi blir förhoppningsvis några utbytesstudenter som åker dit tillsammans! Alla svenskar åker till Thailand och det är dags för mig att säga att jag också varit där.

Just det, sen är verkligheten sån här: jag har min första midterm (tenta) imorgon och nästa vecka har jag tentor måndag och tisdag så nu måste jag plugga! Jag har tagit det alldeles för lugnt med studierna tills nu. En anledning är att jag läser på grundnivå här och hemma på masternivå och därför känner jag igen en hel del, dock är det nya perspektiv och nya teorier här, så att plugga är ett måste i vilket fall!

Igår var det Kung Fu, det är det bästa jag vet! Kung Fu... och dumplings är det bästa jag vet :) Efter åkte 6 tjejer till Sha Tin och åt vegetariska dumplings. Inget slår dock Taiwanesiska dumplings! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0