2 dagar kvar...

Om 2 dagar åker jag till Köpenhamn och tar flygplanet till London och vidare till Hong Kong. Borde åkt en dag tidigare (nu blir det stressigt när jag kommer fram), men ville vara hemma så länge som möjligt när jag bokade biljetterna.

Igår var Jenny & Lina hos mig på middag, fika & strandpromenad. Det är nog det sista jag ser av mina vänner som bor i Sverige innan jag åker. Jag ska försöka packa nu, men det är riktigt svårt att packa! Jag vill ta med alla mina favoritkläder. Det är ju även svårt med temperaturen, hur varmt kommer det att bli? Nu fick vi mail om att ha med varma kläder, för det kommer vara 11-16 grader och kvällarna blir kalla.

Nåväl... jag hoppas ha nåt slags trådlöst internet där jag bor så jag kan uppdatera :) Just nu är allt så ovisst. Det är lite läskigt, men samtidigt spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0