En vecka i HK

Ja, då har jag varit i Hong Kong i en vecka. Har testat på olika kurser och jag tror jag har bestämt några som jag tycker är intressanta och relevanta för min utbildning! Har kunnat testa massa kurser denna vecka och nästa vecka är det "add/drop", då kan man hoppa av de man inte gillar och lägga till såna man gillar. Tycker jag hittat en bra kombination nu, men det är bara en kurs som är full, som jag hoppas att jag får dock.

Var på en resebyrå idag och köpte biljetter till Singapore! Jag, mamma och pappa ska dit 1-4:e februari. Funderar på mer resor, hört att 15 stycken av utbytesstudenterna ska till Filippinerna över kinesiskt nyår bland annat. Hmm...tåls att tänka på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0