Första skoldagen

Det blev ingen första skoldag! Det var inställt idag eftersom det var en tutorial och de har man efter man haft lecture. Så, jag träffade en norsk klasskamrat som också missat det. Vi hade lunch och jag passade på att lära mig lite norska samtidigt. Imorgon gör jag ett nytt försök, då är det mer socialpsykologiska klasser, ska bli riktigt spännande!

Annars går det bra här, lär känna folk lite mer hela tiden.Igår var vi på ett megastort köpcenter i Sha Tin! Hittade till SkinFood och köpte en sak Malak önskade sig därifrån.

På universitetet äter man alla sina måltider för ca 25 kronor, mycket bra pris!

Igår kväll skickade jag in min & Teos D-uppsats och publicerade den på DIVA. Äntligen!! Ska väl ta tag i det sista kriminologijobbandet nu också :) Hoppas att jag kan lägga det bakom mig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0