GOTT NYTT ÅR 2013!

För att sammanfatta år 2012 så var det ett år som bestod av utmaningar. Jag firade nyår i New York med härliga människor (bland annat Teodor, Mona, Waldemar & Ray). Hemma i Sverige väntade en ganska rolig termin på psykologprogrammet och även lyckat klientarbete. Åkte även till Egypten med Fremling, Mona & Teodor och tog ett dykcertifikat, det var en höjdpunkt. På sommaren åkte jag & Malak till Australien för att hälsa på Lina, Johanna & Kristina, vilket även detta var mycket lyckat och trevligt. Efter den resan kom jag hem i några dagar för att förbereda min, Teodors, Fremlings & Anders 140 mil långa cykeltur! Snacka om UTMANING! Det kommer jag troligtvis inte göra igen men jag skulle definitivt göra om det om jag hade ett nytt liv! Den andra stora utmaningen kom när jag bestämde mig för att skriva en D-uppsats tillsammans med Teodor och en C-uppsats tillsammans med Maria, samtidigt! Dessutom hade jag två jobb samtidigt. Jobben fick ryka i november och jag fokuserade på uppsatserna. Det var riktigt tufft emellanåt och jag har fortfarande lite kvar på C-uppsatsen, men opponeringarna gick bra och jag kommer nog i mål med dessa även om det inte är inom 2013. Vet inte om jag skulle råda nån att göra två uppsatser samtidigt, det är slitsamt, men jag har bevisat för mig själv att jag är "galen" och att det går, bara man vill och lägger upp sitt liv kring det! Under året har salsan varit en stor glädje i mitt liv, senaste månaderna har jag inte kunnat träna som vanligt men jag hoppas träna som vanligt igen under 2013. Om en vecka åker jag till Hong Kong och ska studera där fram till 25:e maj, sedan kommer jag hem för att gå på examensmiddag den 5:e juni och examensceremoni den 7:e juni. Då är jag färdig psykolog. Jag hoppas ha ett jobb i höst, ska söka i Örebro och i Skåne. Det är framtiden det! Det var mitt år. Jag hoppas ni haft ett trevligt år och att det kommande året kommer att bli ännu trevligare!! Kramar!

Johanna, Jag, Lina, Malak i Australien (Blue Mountains).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0