Introduktion

Idag har det varit introduktion hela dagen. Hamnat i ett gäng med koreaner, ibland känns det som slumpen - vilka man pratar med första dagen och sedan går omkring med överallt. Har även hört lite svenska röster, men har inte pratat med dem, jag väntar ett tag med det, tänkte jag hehe. Men vi får mycket information och det ska bli skönt när den lägger sig och man får kontroll på läget. Men alla är väldigt trevliga och hjälpsamma nu :)

Mina korenska vänners namn är jättesvåra! De har ju även engelska namn som de tänker använda! Jag ska få döpa en tjej för hon har inget engleskt namn. Ska komma på en lista till imorgon!

Ska bli intressant att se vad denna termin har att erbjuda! Träffade nyss min roommate som verkar väldigt trevlig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0