Om 4 dagar...

Yes, om 4 dagar åker jag till Hong Kong! Har verkligen fått vila och inte göra mycket alls här i Yngsjö. Kommer vara utvilad inför nya äventyr. Har bokat biljett till mina föräldrar, de kommer dit sista januari och stannar tio dagar, då kommer vi även ta en helg i Singapore. Ska bli roligt att pricka av resedestinationer! Jag har inte varit i Asien speciellt mycket. Varit i Japan & Hong Kong och mellanlandat i Singapore, men det finns alltså mycket kvar att utforska!

Det är under 20 grader där nu så det kommer nog vara ganska kallt. Jag ska ta med jättevarma kläder att sova i eftersom de inte har någon central heating, men det blir nog varmare där också ju längre tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0