Tarzan i djungeln!

Igår var en trevlig dag!

Jag & Tobi från Tyskland tog en promenad runt campus - som även består av skog och bäckar, liknande en djungel. Vi klättrade ner i bäcken och så plötsligt hittade jag en lian. Vi började slänga oss i den från ena sidan bäcken till andra sidan samt att gå ballerina med hjälp av lianen på ett räcke. Det var farligt och roligt. Efter en timmes lek skulle Tobi fotografera när jag flög, såklart den omgången så landade jag snett på min fot och stukade den. Ajajaj - så nu får jag väl försöka ta det lite lugnt!

...fick halta till en middag som vi sedan skulle gå på kallad "english tabel". Då får "locals" och "native english speakers" träffas, få en gratis middag och öva på engelska. Vi var ungefär 100 stycken i en fin restaurang. Middagen var jättetrevlig. Man hade en siffra under sin tallrik och 2 utbytesstudenter och 8 locals som råkade ha siffran under sin tallrik fick "äran" att gå upp och hålla ett tal i två minuter! Läskig grej va? Jag tänkte gå flera gånger, hoppas inte lotten hamnar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0