Filippinerna 2 go

Ja, då bokade jag precis en resa till Filippinerna, 12:e-16:e februari, det är dagen efter mina föräldrar åker härifrån. Jag är ju i Asien nu och jag måste passa på att resa! Det är dessutom Lunar New Year Vacation, så det är ett utmärkt tillfälle att åka iväg någonstans! Utbytesstudenterna formade en grupp för alla som ville åka till Filippinerna och jag känner en av tjejerna som ska åka iallafall, men det blir spännande! Har velat åka dit sedan jag jobbade på lyxkryssningen och träffade många från Filippinerna!

Idag är det söndag så jag tänkte tvätta och göra lite research vad jag kan göra med mina föräldrar när de kommer hit. Bland annat tänkte jag ta med dem till Macau, på en dagstur bara. Dit har jag inte åkt men det ska vara fint där har jag hört!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0