Välkomstmiddag!

Igår var det välkomstmiddag för över 300 nya utbytesstudenter! Jag hamande vid det vegetariska bordet eftersom det var mest mjölk-, fisk & skaldjursfritt. Men det var bra eftersom jag fick träffa nya personer där och maten var supergod. Vi fick åtta rätter inserverade! Rektorn (fast med jättelång titel) satt vid vårt bord, han var jätterolig. Efte middagen åkte jag, en svensk & australiensisk tjej in till stan för en liten promenad.

Lagom kväll. Den svenska tjejen är iallafall äldre än jag, annars är jag ju bland de äldsta här, även om folk säger "oh, you look good for your age"... haha, 26 eller 27 som jag snart blir låter väl gammalt i öronen på en 20-åring!

Idag är det city tour av Hong Kong! :) Ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0