Salsa i New York!

Igår började jag och Ari på salsa i New York! Det blir två timmar varje vecka och sedan blir det social salsa vissa fredagar! Ibland kanske jag kan dra med mig Ari i alla fall. Han tycker nog det är lite tortyr att gå på salsa men han testar det i alla fall!

För övrigt så går vi på gymet varje dag och försöker äta hälsosamt! Det finns så extremt mycket gott här, men det finns också väldigt mycket organiskt. Märket So Delicious (sodeliciousdairyfree.com) har allt för mig! Jag är jätte-amazed! Det finns glass i coconut-mjölk, Almond-mjölk...och det är inte bara de klassiska smakerna... utan det finns massa ROLIGT!!!

Slänger upp några exempel här...
 
 
Sen skulle ni bara se vilka goda OREOS här finns också... OH MY GOD!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0