Snart helg!

Sitter hemma och försöker skriva på en pjäs, men det är väldigt svårt! Jag har också sökt lite psykologjobb och senare blir det gymet! Det är stekhett ute så jag håller mig dessutom inomhus idag!

Mina största motivatorer nu i New York är att gå på Broadway-musikaler samt snart konstmuséet Guggenheim! Träning är ju också kul :)

I helgen, vad sker då! Ja, bland annat så är ju Johan Fremling här! Imorgon ska jag göra ett spansk-placement-test, för jag tänkte ta en spanskintensivkurs här, sen ska jag träffa Maguis kompis och sen är det något event vid Waldemars butik! VI hade tänkt åka till Washington i helgen, men det verkar inte bli av eftersom Ray har för mycket jobb att göra, istället kommer jag vara här och välkomna Johan Fremling och hans kompis som ska spendera en vecka här!

Umgåtts med en psykolog från Örebro och Viktor från Örebro, båda på semester! Ganska coolt att så många väljer att åka till New York :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0