Bröllop

Ja, det har verkligen varit fullt upp senaste tiden...först blev det en sväng till Helsingfors, där träffade vi bland annat Mårten som studerar finlandssvenska där, sen blev det ett besök på Sveaborg! Min kamera är sönder så jag har tyvärr inga bilder. Jag använde den tre gånger och sen gick den sönder. Eftersom jag var i Örebro och levde i en reseväska och inte räknade med att den skulle gå sönder så sparade jag varken kartong eller kvitto, men det kanske löser sig ändå!

Efter Helsinki for vi till Ukraina, Kiev, för att beskåda ett ortodoxt bröllop! Det var mycket annorlunda än andra bröllop som jag varit på, men väldigt trevligt!

Efter Kiev, for jag till Wien och träffade Alex, Judith, Mia & Niklas i en dag. Nu är jag äntligen hemma igen, men ska på en intervju imorgon så jag måste förbereda mig för den!

Bröllopsparet:
 
Som tur finns facebook, hittade lite bilder där...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0