New York på måndag

Idag åkte jag och pappa till Kristianstad. Han hade massor av ärenden och jag behövde en ny telefon. Jag var sugen på en Samsung S3 eller S4, men det blev inget av det eftersom det var lite komplicerat då jag ska till USA i två månader nu! Jag hade problem med den nya telefonen jag köpte och dess gamla SIM-kort. Dessutom gick kameran jag köpte precis sönder... jag har riktigt otur när det kommer till teknik för tillfället. Men som jag fick höra på telefonen: all teknik strular för dig, men du ska till New York. Tänk de som inte har strul med sin teknik, men inte ska till New York... haha, då blev jag på bättre humör.

Så, på måndag åker Ari från Helsingfors och jag från Köpenhamn, men vi ses i Stockholm och stiger på samma plan mot New York!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0