Örebro!

Ja! I lördags kom jag till Örebro! Flyttade först in hos Viktor i Vivalla! Där såg vi på Game of Thrones, säsong 3 :) Det är ju bara ett avsnitt kvar nu! Så grymt spännande! Dagen efter tog jag min stora väska och träffade Robin på Öster-gymet. Sedan åt vi på Saigon, de kände igen mig så jag fick 30% rabatt, vilket var väldigt schysst! Efter flyttade jag in hos Jennifer och vi hade en mysig kväll och såg bland annat filmen EGO. En svensk film som jag definitivt kan rekommendera! Nu har jag precis flyttat in hos Jorge som bor väldigt centralt. Han ska till Peru så jag får vara här hela veckan och mamma och pappa får även bo här, vilket är superbra! Jättekul att träffa gamla vänner här! Det blir en hel del fikor framöver iallafall :) Riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0