Vilka underbara vänner!

Ja, det måste ju vara det allra bästa i livet, underbara vänner!

Idag träffade jag Malak på stan och hon tog med mig till Lina, Johanna och Anders, som kidnappade mig bort till segelflygklubben! Där flög jag i 1,5 timmar! Även Jennifer, Robin, Teo, Mona och Kristina var med på den presenten.

Har även hunnit få en jacka av Viktor, en nalle av Susanne, en flaska vin av Rebecka och en locktång av Jenny! Jag är överväldigad av detta!! Det behöver inte vara sakerna i sig, utan att någon tänker på en :) 

Är även glad för alla vänner jag får bo hos nu när jag är i Örebro! Jag har ju ingen egen lägenhet men har varit inneboende eller lånat olika personers boende.

TACK, stort TACK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0