Börjar bli asiat

Yes, jag börjar bli lite asiat. Vet ni hur jag vet det? Jag har inte hängt med i melodifestivalen alls, men efter att ha sett vilka som var med i finalen så var det självklara valet att heja på YOHIO, eftersom han är känd i Japan. Tidigare hade jag nog valt mer objektivt. Sen börjar jag bli beroende av ris och riktigt njuta av den asiatiska maten!

Funderingar slår mig att spendera juli och augusti här för att lära mig mandarin, men det är bara funderingar just nu, men jag tror jag skulle behöva vara ett år här, samt lära mig språket, för att få en bra tugga av kulturen!

Slänger med lite fler bilder från igår :) Karens bilder! Hon är en skicklig fotograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0