Första födelsdagspresenten

Johan har bilden längst ner! Det tog en liten stund att göra den, eller hur? 8-9 timmar! Så det är en väldigt uppskattad present. Tack så hemskt mycket!

För övrigt har jag fått vykort från Alexander (bror) och hela min familj. Jag har fått både examenskort och födelsedagskort. Pappa skrev: Du har verkligen överraskat alla, vi visste ingenting! Storartat! (gällande min kriminologexamen). Jag som trodde jag hade berättade vad jag sysslade med hela höstterminen... (2 jobb och 2 uppsatser -> 2 olika examen).

Snart ska vi på koreansk middag, ska bli gott! Har även fått massa godis av Juliette och Emilia idag. Det var jättesnällt av dem. Sen blir jag glad för alla mail och inlägg som jag får, jätteroligt att fylla år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0