Onsdag

Idag hade jag lektioner på förmiddagen, sedan åkte jag och John till Tai Po Market och hittade ett ställe för massage. Fick 90 minuters massage. Eftersom jag är massageterapeut så var jag lite besviken eftersom massören masserade antingen med plasthandskar eller genom en handduk. Meningen med massage är ju också att överföra värme och energi - men jag ska leta vidare efter det perfekta massagestället i Hong Kong. Hittade även björnbär, blåbär och jordgubbar där. Sedan var det Kung Fu-klass, som var toppen, i vanlig ordning! Vi sparkade och lärde oss en fortsättning på vår Kata. Efter åkte jag och Sophie till Sha Tin för vegetarisk dimsum. Jag och Sophie ska åka till Vietnamn eller Kuala Lumpur över en helg, ska bestämma det nästa vecka. Men helgerna börjar bli fullbokade för resor och äventyr nu..även veckorna. Tror jag fått ett social overload denna vecka, måste vila ;)

Här är en bild från vår första kung-fu-klass. Idag tog vi en ny bild, men den har jag inte fått tag i än :) snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0