Tea appreciation class!

Idag var det vegetarisk fredag och då är vi alltid ett gäng som går ut och äter. Vi hade även en tea appreciation class före, helt gratis och man lär sig väldigt mycket om te, hur man ska brygga te och lite traditioner kring det. Om någon skall till Hong Kong så rekommenderar jag det starkt! Jag, Manca, Sophie och hennes mamma, Emilia, Karoliina & Rebecca lärde oss dricka te. Jag köpte ett te efteråt som ska vara bra för huden, så man ser yngre ut! Jag fyller ju snart 27, så, hoppas att det funkar!
Emilia, Karoliina & Rebecca
 
Deltagarna i Tea Appreciation Class! Damen bredvid mig är hon som var vår lärarinna!
 
Middagen efter var på samma ställe och bestod av vegetarisk dimsum! Det blir mycket dimsum nuförtiden, men det är riktigt gott också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0